Üye Sayısı
26.388
#Yamaç Paraşütü

Pamukkale Yamaç Paraşütü Aktivitesi

2020 yılı faaliyet takviminde belirlenmiş ‘Yamaç Paraşütü Başlangıç Pilot Eğitimini’ 15-19 Haziran tarihlerinde başarılı bir operasyonla Denizli Pamukkale’de gerçekleştirdik. Yurt genelinde uygulanan sokağa çıkma yasağı sebebi ile eğitimimizi bir gün erken bitirmek zorunda kaldık.

15 Haziran 2020;

Eğitimimiz 15 Haziran sabahı konakladığımız otelde kayıt işlemleri ile başladı. Evrak işlemlerinin tamamlanmasının ardından alana doğru hareket ettik. Katılımcılarımız ile saat 10:00 civarında ilk yer çalışması brifingine başladık. Yer çalışmasında detaylı bir brifing alan öğrenci adaylarımızın paraşüt ile ilk temasları gerçekleşmek üzereydi. Yaklaşık 1 saatlik yer çalışmasının ardından hava koşullarının sertleşmesiyle günü bitirmek zorunda kaldık. İlk günden arkadaşlarımızı yormak istemedik bu sebeple teorik derslerimizi bir sonraki güne erteledik.

16 Haziran 2020;

Günü kaçırmamak için sabah erkenden kahvaltımızı yaptık. Alana doğru yola çıktık. Hava çok güzeldi hiç vakit kaybetmeden çalışmalara başladık. Neredeyse gün boyu verimli bir çalışma gerçekleştirdik. Pilot adaylarımız neredeyse yer eğitimlerini tamamlamak üzereydiler ama biraz daha işimiz vardı. Hava koşullarının aşırı sıcaklar nedeniyle bizi zorlaması dışında hiçbir problem yaşamadan verimli bir eğitim günü geçirdik. Pratik eğitimden sonra teorik eğitimlerle günü pekiştirdik.

17 Haziran 2020;

Bir önceki gün olduğu gibi sabah yine erkenden sahadaydık. Hava koşulları çok uygundu hiç vakit kaybetmeden bir gün önce öğrendiklerimizi pekiştirmeye başladık. Öğleden sonra saat 15:00 e kadar verimli bir çalışma gerçekleştirdik. Sadece 2 pilot adayımızın eksikleri kalmıştı. Bir gün sonra tepeye çıkacağımızdan emin bir şekilde günü tamamladık.

18 Haziran 2020;

Ekip iyiden iyiye eğitime adapte olmuştu. Erkenden yine sahada hazırdık. Eksik olan yer çalışmalarımızı 1 saat gibi kısa bir sürede tamamladık. Artık ilk uçuş heyecanı başlamıştı. Tepede detaylı bir uçuş brifingi yaptık. Artık ilk öğrencimiz uçuşa hazırdı. O gün 8 adet başlangıç eğitim uçuşu gerçekleştirdik.

19 Haziran 2020;

İlk uçuşlarını gerçekleştiren pilotlarımız öğrendiklerini pekiştirmek için bugünde tepedeydiler. Planlandığı gibi uçuşlarını yapmaya başladılar ve gün sonunda toplam 13 adet uçuş gerçekleştirdiler. Fakat bir sonraki gün sokağa çıkma kısıtlaması gibi küçük bir problemimiz vardı. Bizde eğitim günümüzü boşa harcamak istemedik bu sebeple ileri ki bir tarihte eğitimimizi tamamlamak için sözleştik ve günü tamamladık. Küçük engellere karşın başarılı bir eğitim gerçekleştiren; Baran, İsrafil, Ulaş, Murad, Talha’yı tebrik ediyoruz. Yamaç Paraşütü sporunda başarılı olmaları diliyoruz.

Caner Çelebi

Pamukkale Yamaç Paraşütü Aktivitesi

Kamp Serüvenim Nasıl Başladı ?

Longboard Downhill Tarzı Nedir?